مبین در روسیه نقره ای شد

محمد مبین عظمی مدال نقره و تنها مدال تیم ایران در مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام ایوان یاریگین 2024 روسیه را کسب کرد.

عظیمی

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز، رقابتهای بین‌المللی کشتی آزاد جام ایوان یاریگین 2024 روسیه با حضور کشتی گیران 21 کشور جهان به مدت سه روز به میزبانی شهر کراسنویارسک روسیه برگزار شد. در این دوره از مسابقات تیم ملی کشتی آزاد با ترکیب کشتی گیران جوان و آینده ساز کشورمان درحالی گام به این مسابقات گذاشت که محمد مبین عظیمی قهرمان مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان 2023 در وزن 92 کیلوگرم بر روی تشک رفت.
در وزن 92 کیلوگرم 31 کشتی گیر حضور داشتند که عظیمی در دور نخست با نتیجه ۵ بر ۲ مقابل ارسن علی موسی علیف از روسیه به پیروزی دست یافت و دور دوم با پیروزی ۴ بر صفر برابر نجم‌الدین اف از روسیه مقتدرانه راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. ملی پوش کشتی کردستان در این مرحله با نتیجه ۸ بر ۶ مقابل عظمت زایکیوف از روسیه به برتری دست یافت و با شایستگی به دیدار نیمه نهایی گام‌ نهاد.‌ محمد مبین عظیمی در دیدار ماقبل فینال در برابر شمیل امام گادجی علیف از کشور میزبان مقتدرانه و با پیروزی ۹ بر صفر حریف را مغلوب کرد و به مسابقه نهایی این رقابت‌ها راه یافت.
عظیمی در مسابقه فینال و برای کسب نشان طلا به دیدار کشتی گیر صاحب نام روس ماگومد کوربانوف رفت که در پایان با نتیجه 7-2 مغلوب این حریف سرشناس خود شد مدال نقره و تنها مدال تیم ایران این دوره از مسابقات را کسب کرد.
پیکارهای بین‌المللی کشتی آزاد جام ایوان یارگین با حضور کشتی‌گیران عنوان‌دار روسیه و کشتی‌گیرانی از کشورهای ایران، کوبا، بلاروس، مغولستان، ترکیه، سوریه، آرژانتین، ونزوئلا، ازبکستان، چین، ترکمنستان، آذربایجان، گرجستان، مولداوی، تاجیکستان، آلبانی، کره‌جنوبی، قزاقستان، ارمنستان و هند برگزار شد.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=10949

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار