رقابتهای بین‌المللی کشتی فرنگی جام شاهد

چهار مدال رنگین کشتی گیران کردستانی

رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی رده سنی جوانان جام شاهد با کسب یک مدال طلا، یک نقره و 2 مدال برنز کشتی گیران کردستان به پایان رسید.

کشتی شاهد

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز، مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی رده سنی جوانان جام شاهد با شرکت کشتی گیرانی از کشورهای عراق و ارمنستان و کشتی گیران مطرح کشورمان به مدت دو روز در در سالن ۱۲۰۰ نفری مجموعه ورزشی زاگرس مریوان برگزار شد .
درروز اول این مسابقات و در وزن 72 کیلوگرم کیا سلیمی با شکست دادن تمام حریفان خود مقام اول ومدال طلا را از آن خود کرد، در وزن 97 کیلوگرم مهرزاد زیبا لقا عنوان سوم و مدال برنز را به خود اختصاص داد.
در روز دوم رقابتهای کشتی فرنگی جوانان جام شاهد در وزن 77 کیلو گرم نیما ساعدی کشتی‌گیر خوش‌آتیه کردستانی با برتری مقابل مهدی باقرزاده از تهران(۸برصفر)، محمدسام خانی از تهران (۶بر۴)، هورام اصلانی از کردستان(۸بر۴) به دیدار فینال راه یافت اما در برابر کشتی‌گیر ملی‌پوش خوزستانی ابوالفضل مهمدی با نتیجه (۶برصفر) مغلوب شد به مدال نقره قناعت کرد، در همین وزن هورام اصلانی دیگر کشتی گیر کردستانی با پیروزی برابر مومل کریم عبد از کشور عراق (۵بریک)، مسیح ابراهیمی از گلستان (۷برصفر)، ابوالفضل رسولی از قم (۴بر۲) و‌ قبول‌ شکست مقابل نیما ساعدی به دیدار رده‌بندی راه یافت، اما در برابر محمدسام خانی از تهران با نتیجه (۴بریک) مغلوب شد و در مکان پنجم ایستاد.
جاهد اسعدی نرانی دیگر کشتی‌گیر مستعد کردستانی در وزن ۱۳۰کیلوگرم در این پیکارها با پیروزی مقابل محمدحسین پورعلی حسین‌خانی از کرمان (۸بر۲) و محمدمهدی محمدزاده از تهران (۵بریک) به دیدار نیمه‌نهایی راه یافت اما با نتیجه (۵بریک) برابر امیرحسین عبدولی مغلوب شد و برای کسب مقام سوم با پیروزی مقتدرانه (۹بریک) مقابل رضا شاکرمی از لرستان به نشان ارزشمند برنز این مسابقات دست یافت.
در پایان این مسابقات تیم «وارو انرژی مریوان» به نمایندگی از کشورمان عنوان قهرمانی را کسب کرد، کشتی گیران کشور عراق نایب قهرمان شدند و نمایندگان کشور ارمنستان نیز در جایگاه سوم ایستادند.
مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور استاندار کردستان، مدیرکل دیوان محاسبات استان، مدیرکل، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای ورزش و جوانان استان،فرماندار مریوان و جمعی از پیشکسوتان کشتی استان و شهرستان برگزار شد.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=11193

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار