کردستان قهرمان ورزش‌های زورخانه ای دانش آموزی کشور

تیم کردستان با کسب 15 مدال رنگارنگ کاپ رقابتهای قهرمانی ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی کشور دانش آموزان کشور را کسب کرد.

زورخانه ای

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز، مسابقات ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی دانش آموزی کشور متوسطه اول با حضور 18 تیم به میزبانی کرمان برگزار شد و تیم کردستان با کسب ۲ مدال طلا، ۴ نقره و ۹ مدال برنز عنوان قهرمانی را کسب کرد، تیم‌های البرز و کرمان دوم و سوم شدند.
در نتایج انفرادی محمد‌حسین چیره در چرخ چمنی و چرخ تیز 2 مدال طلا تیم کردستان را کسب کرد، در رشته سنگ، آرین معروفی مدال نقره را به دست آورد، آرین محمدی نیز مدال نقره کباده وزن منفی ۵۰ را به خود اختصاص داد و در رشته کباده وزن منفی ۷۰، مانی حسین پناهی مدال برنز را به گردن آویخت.
در کشتی پهلوانی مسلم غفاریان در وزن 100 کیلوگرم و ماردین زردویی در وزن 100 کیلوگرم دو مدال نقره را برای تیم کردستان به ارمغان آوردند، ابوالفضل درکه و امیر عباس حیدری نیز دو مدال برنز کسب کردند.
در بخش تیمی زورخانه نیز کردستان با ترکیب محمدحسین چیره، ابوالفضل درکه، علیرضا ناظمی، مانی حسین پناهی، آرین محمودی و محمد حسین قنبری در رده سوم ایستاده و ۵ مدال برنز را از آن خود کردند.
حمیدرضا کردی، امیررضا چیره به عنوان مربی، رضا غلامی به عنوان مسئول انجمن و حسین شریعتی به عنوان سرپرست، تیم کردستان را در این دوره از مسابقات همراهی می‌کردند

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=10471

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار