آیا راه یاب ملل می‌تواند امتیاز خود را واگذار کند؟

در روزهایی که متولیان والیبال کردستان شاد و سرخوش از برگزاری یک کلاس ارتقای مربیگری سر به آسمان می سایند و شخص استاندار را برای چنین کلاس یکی دو ساعت درگیر می‌کنند، راه یاب ملل تنها تیم لیگ برتری این رشته برای ادامه حضور در بالاترین سطح والیبال کشور در اما و اگرهای سختی گرفتار است.

به گزارش به هیز نیوز؛ در روزهایی که متولیان والیبال کردستان شاد و سرخوش از برگزاری یک کلاس ارتقای مربیگری سر به آسمان می سایند و شخص استاندار را برای چنین کلاس یکی دو ساعت درگیر می‌کنند، راه یاب ملل تنها تیم لیگ برتری این رشته برای ادامه حضور در بالاترین سطح والیبال کشور در اما و اگرهای سختی گرفتار است.
هنوز مانورهای تبلیغی دوره مربیگری ادامه داشت که در محافل ورزشی و رسانه های استانی خبری دهان به دهان و گوش به گوش چرخید و آن اینکه مسوولان راه یاب با واگذاری امتیاز لیگ برتری شان به تیم گنبد از این سطح والیبال خداحافظی کردند.
اما سؤال اصلی این است که آیا مسئولین راه یاب ملل می‌تواند بدون مجوز اداره کل ورزش و جوانان و هیأت والیبال استان امتیاز این تیم را به استان دیگر واگذار کند؟ بعد از پیگیری‌های ما معلوم شد اداره کل ورزش و هیأت والیبال اصلاً در جریان واگذاری تیم راه یاب ملل نبوده‌اند!
به هر حل بیگلر مدیر عامل راه یاب ملل در آخرین اظهار نظر عنوان کرد: راه یاب فصل آینده در والیبال خواهد بود اما نه لیگ برتر و نه در لیگ یک بلکه در لیگ دسته دوم!
این وضعیت ناخوشایند روزهای گرم تیرماه ورزش کردستان است و حتی اگر ادعای غلام ویسی و مهتاب مبنی بر عدم مجوز مدیران راه یاب صحیح باشد در اصل قضیه تفاوتی ایجاد نمی‌کند وقتی ورزش حرفه ای در کردستان حامی ندارد!

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=10292

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار