با مربیان کردستانی ، ایران قهرمان والیبال دانش آموزی جهان شد

تیم ملی والیبال دانش آموزی ایران که دو کردستانی فردین کلوندی و حامد مرادی در کادر فنی خود دارد با شکست دادن تیم آلمان عنوان قهرمانی جهان را کسب کرد.

والیبال دانش آموزی

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز، مسابقات والیبال قهرمانی دانش آموزان جهان با حضور ۲۹ کشور در صربستان برگزار شد تیم دانش‌آموزی ایران در گروه D با تیم‌های اوگاندا، آلمان و بلژیک هم‌گروه بود که در سه مسابقه مرحله مقدماتی موفق به شکست حریفان با نتیجه دو بر صفر شد و به عنوان صدرنشین گروه به مرحله بعد صعود کرد.
والیبالیست‌های کشورمان در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان با هلند روبرو شدند و این تیم را نیز شکست دادند تا در مرحله یک چهارم نهایی با ایتالیا روبرو شوند و این تیم را نیز از پیش رو برداشتند به مرحله نیمه نهایی صعود کرد در این مرحله نیز به مصاف تیم چین تایپه رفت با نتیجه 3 بر 2 این حریف را نیز از شکست داد به دیدار پایانی راه پیدا کرد.
تیم ملی والیبال دانش آموزی ایران در بازی فینال دوباره به مصاف تیم آلمان رفت و موفق شد این تیم را شکست دهد با اقتدار عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کند.
لازم به ذکر است: آرش صادقیانی سرمربی تیم ایران را بر عهده داشت و فردین کلوندی و حامد مرادی به عنوان مربی در کنار تیم والیبال دانش آموزی ایران حضور داشتند.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=11235

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار