دور رفت لیگ دسته یک هندبال کشور؛

سنه دژ امیدوار به بازی‌های دور برگشت

دور رفت مسابقات لیگ دسته یکم هندبال بزرگسالان آقایان کشور در گروه الف با کسب عنوان چهارم نماینده کردستان در سنندج به پایان رسید.

سنه دژ

به گزارش به هیز نیوز، فصل جاری لیگ دسته یک هندبال کشور با حضور 12 تیم در دو گروه شش تیمی به صورت متمرکز برگزار می‌شود که نماینده کردستان در گروه اول با تیم‌های رعد پدافند البرز، شهید چمران لارستان، گرگان، نفت امیدیه و شهرزاد لارستان هم گروه است.
بازی‌های گروه اول از تاریخ 26 آبان ماه به میزبانی خانه هندبال سنندج برگزار شد که نماینده کردستان در اولین بازی خود به مصاف تیم رعد پدافند البرز رفت که در پایان با نتیجه 28 – 30 مغلوب حریف خود شد.
نماینده کردستان در دومین بازی موفق شد تیم نفت امیدیه را با نتیجه 34 – 28 شکست دهد اولین برد خود در این رقابت‌ها را کسب کند. تیم هیأت هندبال کردستان در بازی سوم خود در یک رقابت نزدیک موفق شد تیم شهید چمران لارستان با نتیجه 31 بر 30 مغلوب کند.
تیم کردستان در روز چهارم مسابقات به مصاف تیم شهرزاد لارستان رفت که در پایان با نتیجه 31- 34 شکست خورد. نماینده استان در آخرین بازی خود به دیدار تیم گرگان رفت که موفق شد حریف خود 40- 33 شکست دهد در پایان دور رفت با کسب 3 برد و 2 باخت با تفاضل گل کمتر در رده چهارم گروه خود قرار گرفت برای صعود به مرحله دوم باید منتظر دیدارهای دور برگشت باشد.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=10779

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار