کردستان میزبان مسابقات ژیمناستیک دانش آموزی کشور

مدیرکل آموزش و پرورش این استان در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد از میزبانی استان کردستان در جشنواره فرهنگی ورزشی پدر و پسر، مادر و دختر و همچنین مسابقات ژیمناستیک قهرمانی دانش آموزان کشور در دوره ابتدایی خبر داد.

ورزش دانش آموزی

به گزارش به هیز نیوز، ناظمی جلال با بیان اینکه استان کردستان از ۱۸ تا ۲۴ مرداد در بخش پسران و از ۲۴ تا ۲۸ مرداد در بخش دختران میزبان مسابقات قهرمانی ژیمناستیک دانش‌آموزان دختر و پسر ابتدایی و جشنواره دختر و مادر و پدر و پسر است، گفت: مقدمات کار انجام شده و حدود هزار و ۶۴۸ دانش آموز به همراه پدر و مادر در این مسابقات به میزبانی سنندج حضور پیدا خواهند کرد، که از مجموع این دانش‌آموزان ۸۰۸ نفر در بخش پسران و مابقی در بخش دختران با هم به رقابت می‌پردازند.
افشین خوشگوار معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان کردستان نیز در ادامه این جلسه، از برگزاری مسابقات ژیمناستیک پسران در ۱۸ مردادماه و ۲۴ مرداد ماه در بخش دختران خبر داد و گفت: یک تیم ۱۲۵ نفره به عنوان عوامل اجرایی در استان و همچنین ۱۲۰ داور عهده دار برگزاری این مسابقات هستند.
وی افزود: سهم کردستان از اجرای طرح شهید سلیمانی در کشور، ایجاد ۵۹ فضای ورزشی در سطح مدارس استان بوده که با اجرای این مصوبات، فضای ورزشی مدارس کردستان به ۲۸ هزار متر مربع افزایش یافته است.
معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان کردستان اعلام کرد مسابقات ورزش دانش آموزی در ۹ رشته ورزشی و در ۲ مقطع ابتدایی و متوسطه اول دختران و پسران برگزار می‌شود که زمینه حضور ۱۶ تیم استان در رقابت‌های کشوری دانش آموزی فراهم شده است.
خوش گوار افزود: دانش‌آموزان استان در رشته‌های هندبال، بسکتبال، والیبال، فوتسال، ژیمناستیک، طناب زنی، ورزش‌های زورخانه‌ای، کشتی آزاد و فرنگی و جشنواره پدر و پسر و مادر و دختر در این مسابقات که در ۵ استان کشور برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=10484

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار