برگزاری جام پرچم در سه رشته ورزشی

سرپرست دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان از برگزاری جام پرچم در سه رشته فوتبال، دوومیدانی و کاراته خبر داد.

پرچم

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز، شهرام عظیمی در نشست کارگروه برگزاری دومین دوره مسابقات ورزش روستاییان تحت عنوان جام پرچم که در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: اولین دوره جام پرچم ویژه روستاییان سال گذشته با حضور 320 هزار نفر در قالب 32 هزار تیم با هدف امیدآفرینی و نشاط اجتماعی برگزار شد.
عظیمی ادامه داد: در دوره دوم جام پرچم به دنبال ایجاد عدالت جنسیتی هستیم و در این راستا در این دوره نیز بانوان در هر سه رشته مینی فوتبال، دو و میدانی و کاراته امکان شرکت در مسابقات را دارند و رشته ها بر اساس آمایش سرزمینی احصاء شده و علاوه بر افزایش تعداد رشته‌های ورزشی، نفرات شاخص این مسابقات به‌ صورت مستقیم به اردوی تیم‌های ملی دعوت می شوند.
افزایش رشته های ورزشی، شناسایی استعدادهای برتر ورزش روستایی و برگزاری در ۲ بخش مردان و بانوان از جمله اهداف مدنظر جام پرچم بود که عظیمی به آن اشاره کرد و افزود: رویکرد معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی برگزاری جشنواره های ورزشی پرشور است تا از جنبه تفریحی صرف خارج شده و از پشتوانه آن برای ظرفیت سازی در کشور استفاده شود.
سرپرست دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: تلاش کرده ایم تا منابع مالی را به سمت بهره برداری فدراسیون‌های ورزشی هدایت کنیم تا خروجی آن به پرورش استعدادهای قهرمانی و بازیکن پروری و نیز برگزاری اردوهای رقابتی تر و فشرده تر تیم‌های ملی منجر شود.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=10901

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار