با کسب مداال طلا تکواندو قهرمانی آسیا

نارینا خیاط به عنوان فنی ترین تکواندو کار آسیا معرفی شد

نارینا خیاط دختر تکواندو کار کردستانی ضمن کسب مقام اول و مدال طلا مسابقات تکواندو نونهالان قهرمانی آسیا به عنوان فنی ترین تکواندو کار این دوره از مسابقات معرفی شد

نارینا خیاط دختر تکواندو کار کردستانی

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز ؛ پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در رده سنی نونهالان با حضور 213 تکواندوکار از 23 کشور به میزبانی لبنان در سالن «نوفل نوهاد» شهر بیروت آغاز شد.
نارینا خیاط، ملی‌پوش کردستانی در رده قدی 164- سانتی متر، در دور اول این مسابقات با نتیجه ۲ بر صفر مقابل نماینده هند به پیروزی رسید،در مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها مقابل نماینده ویتنام با نتیجه 2 بر صفر به برتری دست یافت و در مرحله نیمه نهایی نیز در مصاف حریف خود از چین با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید به فینال راه پیدا کرد.
نارینا در دیدار پایانی هم تکواندوکار ازبکستانی به نتیجه ۲ بر صفر مغلوب کرد و با اقتدار مقام اول و مدال طلا این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

نارینا خیاط که در رده قدی ۱۶۴- سانتی متر با برتری مقابل همه رقبا و بدون واگذاری حتی یک راند به نشان طلا دست پیدا کرده بود به عنوان فنی‌ترین تکواندوکار انتخاب و معرفی شد.

“مهری شعبانی” مربی کردستانی در کادر فنی تیم ملی تکواندو نونهالان حضور داشت .
تیم ملی دختران ایران در این مسابقات با کسب ۵ مدال طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. قزاقستان نایب قهرمان شد و کره جنوبی هم در جای سوم ایستاد.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=10592

1 نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار