هشت مدال رنگارنگ پیشکسوتان در مسابقات کاراته قهرمانی کشور

در یازدهمین دوره رقابتهای کاراته پیشکسوتان قهرمانی کشور تیم کردستان موفق به کسب هشت مدال رنگارنگ شد.

کاراته - پیشکسوتان

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز؛یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی ‌کشور پیشکسوتان آقایان در دو بخش کاتا و کومیته شش رده سنی با حضور ۲۳۶ پیشکسوت در سالن مرکز آموزش فدراسیون کاراته مجموعه ورزشی شهید کبگانیان برگزار شد.تیم کاراته پیشکسوتان کردستان در این رقابت ها موفق شد سه طلا، یک نقره و چهار نشان برنز به ‌دست آورد.
در نتایج بخش کاتای انفرادی، “ستار دانش” در رده سنی ۳۵ تا ۴۰ سال عنوان قهرمانی و نشان زرین طلا را کسب کرد و “فاروق شیخ‌احمدی” در رده سنی ۴۵ تا ۴۹ سال نیز با ایستادن بر سکوی سوم مدال برنز را به‌دست آورد.
همچنین در بخش کومیته(مبارزه) “چیا زرده‌بانی‌نژاد” نشان طلای وزن ۸۵- کیلوگرم رده ۳۵ تا ۴۰ سال را از آن خود کرد و “صابر غلامی” نیز در همین وزن به مدال برنز دست یافت.
در نتایج انفرادی وزن ۸۵+ کیلوگرم رده سنی ۴۰ تا ۴۵ سال “ستار شریعتی” دیگر کاراته کای کردستانی به مدال طلا دست یافت و “احمد اصلانی” در وزن ۷۰- کیلوگرم رده سنی بالای ۶۰ سال به مقام دوم و مدال نقره رسید.جمال سجودی در وزن ۷۵- کیلوگرم رده سنی ۵۰ تا ۵۴ سال به مدال برنز رسید و سیروان گله‌داران هم در وزن ۸۰- کیلوگرم رده سنی ۴۰ تا ۴۴ سال دیگر مدال برنز را برای تیم کردستان به ارمغان آورد

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=10024

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار