رئیس جدید هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان انتخاب شد

با رأی اعضای مجمع انتخابات «افشار کلوندی» به عنوان رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان انتخاب شد.

اتومبیل رانی

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز ؛ مجمع انتخابات هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان با حضور رئیس فدراسیون ، مدیر کل ورزش و جوانان ، اعضای مجموع و یک نامزد ریاست هیأت برگزار شد.
پس از صحبتهای « افشار کلوندی » تنها نامزد ریاست هیأت هیات موتورسواری و اتومبیلرانی رأی گیری انجام شد که کلوندی توانست 8 رأی از 10 رأی ماخوذه را کسب کند به عنوان رئیس آینده این هیأت انتخاب شود.

آمنه غلام ویسی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان به وضعیت هیات اتومبیرانی استان اشاره کرد وگفت : این هیات ظرفیت برگزاری و میزبانی مسابقات در رشته‌های مختلف موتورسواری و اتومبیلرانی را دارد.
وی برگزاری مسابقات اتومبیلرانی در سال‌های گذشته را از جمله رقابت‌های خوب با استقبال مناسب مردم عنوان کرد و گفت: سال گذشته به دلیل اینکه هیات با سرپرست اداره می‌شد، مسابقه‌ای در استان برگزار نشد.
همچنین تربیت مربیان توانمند، دیگر مطلبی بود که مدیرکل ورزش و جوانان بر آن تاکید کرد و ادامه داد: اداره کل در حد توان در توسعه زیرساخت‌ها و از لحاظ مالی به هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کمک می کند تا به جایگاه واقعی خود برسد.

گفت در مجمع انتخابات هیأت کردستان گفت: سال گذشته این فدراسیون ۷۰ رویداد ملی بزرگ را در سطح قهرمانی برگزار کرد و هزار نفر نیز در دوره‌های مختلف آموزش دیدند.
مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در مجمع انتخابات هیات کردستان گفت: سیاست فدراسیون این است که همه امکانات در تهران متمرکز نشده و در اختیار استان‌ها نیز قرار گیرد، همچنانکه سال گذشته نیز رویکرد ما همین بود.
وی بودجه این فدراسیون را در سال گذشته سه میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: ما همه تلاش خود را برای کمک و حمایت مالی از هیات‌های استانی بکار خواهیم گرفت.
رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با بیان اینکه این فدراسیون ظرفیت‌های زیادی دارد که باید استفاده شود، ادامه داد: ۷۰ درصد درآمدهای فدراسیون از محل دوره‌های آموزشی، به هیات‌های استانی اختصاص می یابد.
وی همچنین تصریح کرد که سال گذشته این فدراسیون ۷۰ رویداد ملی بزرگ را در سطح قهرمانی برگزار کرده و هزار نفر نیز در دوره‌های مختلف آموزشی این فدراسیون حضور و آموزش دیده اند.
ناظمی رشته آفرود را ظرفیت بسیار خوبی در بخش قهرمانی دانست و یادآور شد: حوزه همگانی و نشاط عمومی این رشته نیز با جذابیت و هیجان ورزش فوتبال برابری می کند و باید بیشتر به آن بهاء داد.
وی افزود: کارتینگ رشته بسیار مناسبی برای برگزاری در کردستان است و آمادگی داریم دوره مربیگری درجه سه این رشته را در استان برگزار کنیم.
ناظمی تعداد ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده در رشته اتومبیلرانی و موتورسواری کردستان را در حدود یکصد نفر عنوان کرد و گفت: امیدواریم با برنامه ریزی های تیم مدیریتی جدید این هیات شاهد افزایش این آمار باشیم.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=11197

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار