اختصاص 21 میلیارد به حوزه ورزش سقز

فرماندار سقز از اختصاص 21 میلیارد تومان به حوزه ورزش این شهرستان خبر داد.

سقز

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز، جعفر توان در دیدار با جمعی از نائب رئیسان، مربیان و قهرمانان ورزشی حوزه بانوان شهرستان سقز با اشاره به اینکه تقویت زیرساخت های ورزشی و ضرورت جذب حامی مالی برای تیم های ورزشی و صنعت ورزش از مهمترین دغدغه های بانوان ورزشکار است، خواستار پیگیری مطالبات جدی حوزه ورزش توسط ورزشکاران شد.
وی ادامه داد: امسال ۲۱۰ میلیارد ریال به حوزه ورزش این شهرستان اختصاص یافت که ۳۰ میلیارد ریال آن توسط اداره کل ورزش و جوانان در اختیار هیات ها قرار گرفت و به دلیل اهمیت اتمام هتل ورزش برای برگزاری مسابقات ورزشی، بیشتر اعتبارات به سمت این طرح مهم هدایت خواهد شد ۵۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر برای اتمام این طرح و از محل سفر ریاست جمهوری ۱۰۰ میلیارد ریال و برای تجهیز آن نیز ۱۰۰ میلیارد ریال با پیگیری وزیر ورزش و جوانان تخصیص خواهد یافت.
فرماندار سقز اظهار داشت: برای بهسازی بسترها و زیرساخت های ورزشی ۵۰ میلیارد ریال اعتبار هم در قالب تفاهم نامه برای بازسازی استادیوم شهید کاظمی، جمع آوری آب های سطحی و روشنایی این مجموعه، از سوی کمیته برنامه ریزی به شهرداری سقز، اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه ورزش شهرستان سقز دارای ظرفیت های ارزشمندی است، افزود: به جد حامی ورزش و ورزشکاران هستیم ورزشکاران هم باید با اتحاد و همدلی برای پیشبرد امور ورزشی و پیگیری مطالبات از طریق ورزش و جوانان و اداره کل اقدام کنند.
افراد حاضر در این جلسه خواستار حمایت از قهرمانان، تقویت زیرساخت ها، راه اندازی خانه دارت، یوگا و والیبال، خرید امکانات برای هیات های ورزشی، نگاه ویژه به رشته المپیکی تکواندو، کمک مالی برای شرکت در مسابقات، کارگاه ها و دوره های ورزشی، تجلیل از قهرمانان، توجه به پیست اسکیت بانوان، توجه به ورزش روستایی، توجه ویژه به ورزش افراد دارای معلولیت و حمایت از استعدادهای ورزشی شدند.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=10972

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار