آیا یادگار در میان نسل جدید ملی‌پوشان فوتبال ایران قرار خواهد گرفت؟

تیم ملی یادگار ساوجی را صدا می‌زند

سایت ورزش سه در گزارشی به بررسی بازیکنان مستعد فوتبال و نسل جدید ملی‌پوشان این رشته ورزشی مهیج و پرطرفدار پرداخت و با دورنمای مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶ که به صورت مشترک در کشورهای کانادا، مکزیک و ایالات متحده آمریکا برگزار خواهد شد، بررسی چهره به چهره نفرات شاخص فوتبال کشور را انجام داده است. در این گزارش که با عنوان «نسلی که از امروز در اختیار امیر است!» منتشر گردید، آمده است:امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران، حالا مسئولیت بسیار بزرگی چون آماده کردن نسل جدید فوتبال ایران را برعهده دارد.

یادگار رستمی

جام ملت‌های آسیا 2023 با یکی از سالخورده‌ترین تیم‌های تاریخ فوتبال ایران به پایان رسید و در شرایطی که فاصله‌ای تا فینالیست شدن نداشتیم، شکست مقابل قطر باعث شد تا از مسیر رسیدن به فینال باز بمانیم. حال اکنون در فاصله 2 سال تا جام جهانی و 3 سال تا جام ملت‌های آسیا هستیم. فاصله‌ای که جدای از بازی‌های دوستانه، تیم ملی ایران 4 بازی در مرحله نخست مقدماتی جام جهانی و 10 بازی در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی باقی مانده که این به معنای فرصت موجود برای پرورش نسل جدید فوتبال ایران است. کاری که امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مسئول نسل‌سازی خواهد بود. اکنون با فرض اینکه قانون «ورود 32 ساله‌ها ممنوع» در تیم ملی تصویب شود، نگاهی خواهیم داشت به بازیکنانی که در این مسیر می‌توانند به ما کمک کنند.
در ادامه بر اساس پست بازیکنان به بررسی نفرات پرداخته شده که در پست هافبک تهاجمی نام فوتبالیست خوش آتیه کردستانی چشمگیر است.
یادگار رستمی (20 ساله) یکی از استعدادهای کشف شده توسط آکادمی کیا، این روزها در بیست سالگی در لیگ لهستان بازی می‌کند و پس از اینکه با پوگون در کنفرانس اروپا هم حاضر شد، حالا به صورت قرضی راهی لودز لهستان شده است.
یادگار رستمی استعداد درخشان فوتبال کردستان، محصول آکادمی فوتبال کیا و جوان‌ترین خارجی تاریخ لیگ فوتبال کشور لهستان است. فوتبالیست کردستانی شاگرد مهدی مهدوی‌کیا بازیکن شهیر و ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران و نخستین لژیونر آکادمی کیا بود که با حضور در لیگ لهستان عنوانی تاریخی برای خود به ارمغان آورد.
یادگار رستمی فوتبالیست اهل شهرستان مریوان، استعداد پرورش یافته آکادمی کیا، در فصل 2022/23 به تیم فوتبال پوگون در لهستان پیوست و این انتقال بازتاب بسیار خوبی در فضای فوتبال داخلی ایران داشت و علاقه‌مندان به این ورزش از ظهور یک استعداد جدید برای فوتبال ایران سر ذوق آمدند.
لژیونر جوان کردستانی فوتبال ایران در روز یکم اردیبهشت ماه سال 1402 در لیگ فوتبال لهستان تاریخ سازی کرد.
در مسابقات هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال لهستان، تیم فوتبال رده سومی پوگون که به مصاف استال می یلتس رفته بود از دقیقه 88 یادگار رستمی را در ترکیب خود قرار داد تا این بازیکن کردستانی که یک سال است به این باشگاه مطرح لهستانی پیوسته با حضور در نخستین بازی رسمی خود، تبدیل به جوانترین بازیکن خارجی تاریخ لیگ لهستان شود.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=10999

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار