فراخوان معرفی واحدهای تولیدی و نهادهای فعال در حوزه صنایع ورزشی استان کردستان

در راستای حمایت، تجلیل و شناسایی فعالان اقتصادی عرصه ورزشی در حوزه تولیدات محصولات ورزشی، خدمات ورزشی، برندهای ورزشی و سایر کسب و کارهای مرتبط با حوزه ورزش اداره کل ورزش و جوانان اقدام به برگزاری نمایشگاهی با عنوان «عزت و پیشرفت» می نماید.

نمایشگاه

براین اساس از تمامی فعالین عرصه تولیدات ورزشی و تولیدکنندگان، شرکت های دانش بنیان و سازمان ها و واحدهای اشتغال آفرین، رسانه ها، هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد استان کردستان که در عرصه تولیدات و محصولات و فعالیت های مرتبط با ورزش فعال هستند دعوت به عمل می آید تا جهت حضور و عرضه دستاوردهای خود در نمایشگاه عزت و پیشرفت رزومه و مستندات خود را به دبیرخانه این جشنواره معرفی نماید.
فعالین در این زمینه می توانند مستندات و رزومه خود را با مراجعه حضوری به معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان به آدرس: سنندج، خیابان پاسداران، خیابان فرعی شهید تعریف، جنب کلینیک شهید قاضی، مجموعه استقلال، ساختمان اداره کل ورزش و جوانان کردستان طبقه اول تحویل نمایند.
این جشنواره قرار است در هفته تربیت بدنی و ورزش در هفت بخش از تولیدکنندگان محصولات ورزشی، صادرکنندگان محصولات ورزشی، سازندگان نرم‌افزارهای کاربردی ورزش، رسانه‌های ورزشی، هیات‌های ورزشی فعال در تولیدات ورزشی و تولیدکنندگان محصولات ایده محور خلاقانه و دانش‌بنیان برگزار شود.
با اعلام معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان نفرات برتر هر حوزه به دبیرخانه کشوری جشنواره عزت و پیشرفت در تهران معرفی و در مرحله ملی تجلیل خواهند شد

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=10681

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار