رئیس جدید هیات ورزش جانبازان و توان‌یابان استان انتخاب شد

با رأی اعضای مجمع انتخابات محمد مهدی امان الهی به عنوان رئیس چهار سال آینده هیأت ورزش جانبازان و توان‌یابان انتخاب شد.

مجمع جانبازان

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز، مجمع انتخابات هیأت ورزش جانبازان و توان‌یابان استان به ریاست سرپرست اداره کل ورزش و جوانان و با حضور اعضای مجمع و سه نامزد ریاست هیأت برگزار شد.
پس از ارائه برنامه سه نامزد ریاست هیأت محمد مهدی امان الهی، اردشیر رحمانی و عرفان رهنمود رأی گیری انجام شد که از 12 رأی ماخوذه محمد مهدی امان الهی با کسب 9 رأی به عنوان رئیس جدید این هیأت انتخاب شد ، اردشیر رحمانی 2 رأی را کسب کرد و یک رأی هم سفید بود.
فرزاد خاکی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان در این مجمع با بیان اینکه باید تمامی رشته های زیرمجموعه هیات ورزش جانبازان و توان‌یابان استان فعال شود به همین منظور لازم است از تمام ظرفیت و پتانسیل هیأت های شهرستانی در کمیته ها هیأت استان استفاده شود.
خاکی با اشاره به منابع مالی هیأت های ورزشی گفت: بر اساس آیین نامه هیات های ورزشی آنها می تواند در 10 بخش درآمد زایی داشته باشند که فقط یکی از آنها اداره کل ورزش و جوانان است اما متاسفانه اکثر هیات های ورزشی استان و شهرستان ها از مفاد آیین نامه هیات های ورزشی آگاهی نداشته و تمامی هزینه های خود را از اداره کل ورزش و جوانان کردستان مطالبه می کنند.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=11042

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار