به مناسبت روز جهانی ورزشی نویسان صورت گرفت؛

حمایت مدیران و فعالان فرهنگی و ورزشی استان از به هیز

به مناسبت روز جهانی ورزشی نویسان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان، هیئت مدیره خانه مطبوعات و رئیس کمیسیون ورزش و سلامت شورای اسلامی شهر سنندج از دفتر نشریه ورزشی «به هیز» بازدید کردند.

روز جهانی ورزشی نویسان در به هیز

همزمان با 11 تیرماه مصادف با دوم جولای روز جهانی ورزشی نویسان، آمنه غلام ویسی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان به همراه فرشید شاه‌محمدی مسئول روابط عمومی دستگاه ورزش از نشریه ورزشی به هیز بازدید کردند، غلام ویسی در این بازدید با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی شفاف، سریع و به موقع رویدادها توسط رسانه ها، رسالت خبرنگاران به ویژه تلاشگران حوزه اطلاع رسانی ورزش را بسیار خطیر عنوان کرد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان اظهار داشت: در راستای ایجاد ارتباط مناسب با رسانه ها به منظور تنویر افکار عمومی و شفافیت خبررسانی در حوزه ورزش و جوانان با کمک خبرنگاران و تلاشگران حوزه اطلاع رسانی در آینده به صورت دوره ای از دفاتر خبرگزاری‌ها و نشریات مختلف استان بازدید خواهیم کرد.

روز جهانی ورزشی نویسان در به هیز
روز جهانی ورزشی نویسان در به هیز

علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان به همراه رحیمی رئیس گروه رسانه و رموزی مسئول روابط عمومی این اداره کل با حضور در دفتر نشریه ورزشی به هیز از مدیر مسئول این نشریه تجلیل و قدردانی کردند.
اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات نیز صبح روز 11 تیر ماه با حضور در دفتر نشریه ورزشی به هیز روز جهانی ورزشی نویسان را به اعضای تحریریه این نشریه تبریک گفتند.
همچنین سالار علی ویسی رئیس کمیسیون ورزش و سلامت شورای اسلامی شهر سنندج ضمن حضور در دفتر به هیز با اهدای لوح تقدیر روز جهانی ورزشی نویسان را گرامی داشت.
دوم جولای، به عنوان روز جهانی ورزشی نویسان، اولین بار در بازی‌های المپیک 1924 پاریس به مناسبت تاسیس انجمن جهانی ورزشی نویسان (AIPS) و برای تجلیل از خدمات ارزشمند خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان ورزشی، در مسیر پیشبرد ورزش دنیا، نام‌گذاری شد).
این روز برای ارتقای هر چه بیشتر روزنامه نگاران ورزشی در کار حرفه ایشان، استفاده از ورزش به عنوان ابزاری برای صلح جهانی، عدالت و بی طرفی در دنیا یاد شده است. روزنامه نگاران ورزشی نه تنها می‌توانند ارزش‌های والای انسانی را در ورزش، بلکه در سراسر دنیا، گسترش دهند.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=10261

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار