کسب 15 مدال رنگارنگ دوومیدانی نابینایان در مسابقات کشور

رقابت‌های دوومیدانی نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور در رده های سنی نوجوانان و جوانان در بخش دختران و پسران به میزبانی سنندج برگزار و ورزشکاران کردستانی 15 مدال رنگارنگ این رقابت‌ها را کسب کردند.

دو نابینایان

به گزارش پایگاه خبری به هیز نیوز؛ مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور در بخش دختران با حضور بیش از ۱۱۰ ورزشکار در قالب ۱۸ تیم از استان‌های مختلف برگزار شد که تیم کردستان موفق به کسب 2 مدال طلا، 3 مدال نقره و یک مدال برنز شد.
در رده سنی نوجوانان «زهرا فرجی» در ماده ۲۰۰ متر یک مدال طلا و در ماده ۱۰۰ متر یک نشان نقره را برای استان به ارمغان آور، «ساحل امیری» در ماده ۸۰۰ متر رده سنی نوجوانان یک نشان طلا را کسب کرد و در ماده ۴۰۰ متر نیز صاحب یک مدال نقره شد، «آتنا حسین آبادی» در ماده ۲۰۰ متر رده سنی نوجوانان یک مدال نقره را به خود اختصاص داد و «محدثه تهمتنی» در ماده ۴۰۰ متر یک مدال برنز را از آن خود کرد.
تیم دوومیدانی کردستان در بخش پسران 3 مدال طلا، 2 مدال نقره و 4 مدال برنز را کسب کرد.
در رده سنی جوانان «داریوش فرهادی» در ماده ۱۰۰ متر یک مدال طلا و در ماده ۲۰۰ متر یک نشان نقره را برای استان به ارمغان آورد، «مهرشاد مرادی» در پرتاب دیسک یک نشان طلا را کسب کرد و در پرتاب وزنه نیز صاحب یک مدال نقره ش د، آسو انفرادی زاده در ماده ۴۰۰ متر یک مدال برنز کسب کرد و در ماده ۸۰۰ متر یک نشان برنز را به خود اختصاص داد، «امیرعلی خدادادی» در ماده ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر دو مدال برنز را از آن خود کرد. همچنین «محمد رازیانی» در ماده ۱۰۰ متر یک نشان برنز و در ماده ۲۰۰ متر یک مدال طلا را از آن خود کرد.

لینک کوتاه خبر:

http://bahez.com/?p=10542

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

آخرین اخبار